Meer grip, minder geeltjes.

Als ik terugkijk hoe ik er aan toe was een paar maanden geleden dan was dat best slecht: erg emotioneel, verschrikkelijk moe, slecht slapen, hartkloppingen, doorlopend hartslag van boven de 100 en niet kunnen ontspannen. Op zondagavond al de stress van ‘morgen moet ik weer naar het werk’.
Wat mij erg heeft geholpen zij de ademoefeningen, de momenten voor mezelf pakken. Dat ik voelt dat ik beter even kan stoppen en dat ook doe. In het begin hielp het ‘op je gemakje wandelen’. Verder heb ik nog steeds veel baat bij de handvatten die ik kreeg, bijvoorbeeld: 1 ding tegelijk! Ik heb nog steeds wel de neiging om mensen gelijk te helpen (oh kom maar even, ik help je wel), maar ik weet dat het beter werkt als ik eerst afmaak waar ik mee bezig ben.
Ik heb meer grip op storingen en minder geeltjes met wat ik nog moet doen.
Ik werk nu 4×8 uur en het gaat gewoon goed. ’s Maandags weer lekker aan het werk en de klachten zijn er niet meer. Het blijft wel nog dagelijks werk, maar het herkennen van mijn valkuilen en dan op de rand omdraaien gaat steeds beter.
Bart

Heeft u vragen? Neem contact op.

Heeft u vragen, wilt u meer informatie ontvangen of vrijblijvend een afspraak maken? Neem dan contact op.

Contact